دانستنی‌ها درباره روز جهانی زن

بسته آموزشی روز جهانی زن

مناسب برای همه پایه‌ها


ما باور داریم دانش‌آموزان در سراسر دنیا باید به سمت گفت‌وگوها و تجاربی سوق داده شوند که به آن‌ها کمک می‌کند کلیشه‌ها و تعصبات را به پرسش بکشند. هشت مارس، روز جهانی زن، روزی برای فراتررفتن از کلیشه‌ها و گرامی‌داشت دستاوردهای زنان است. ما در مدرسه بازتاب تلاش کرده‌ایم فعالیت‌هایی را به مناسبت این روز آماده کنیم و در اختیار معلمان و تسهیلگران قرار بدهیم. شما می‌توانید با کمک این فعالیت‌ها به دانش‌آموزانتان درباره روز جهانی زن آموزش دهید و الهام‌بخش آنان باشید. در این روزهای تعطیلی مدارس، اگر از راه آموزش آنلاین با دانش‌آموزان در ارتباط هستید، فایل‌های مربوطه را با توضیحات برای ایشان بفرستید و تشویقشان کنید که در فعالیت‌ها مشارکت کنند و بازخوردشان را بنویسند. اگر هم فعلا راه ارتباطی‌ای با بچه‌ها ندارید، در اولین فرصت بعد از بازگشایی مجدد مدارس، به سراغ فعالیت‌های روز زن بروید و از اهمیت این روز برای دانش‌آموزان بگویید.

برای دریافت فایل طرح درس «دانستنی‌ها درباره روز جهانی زن» کلیک کنید.


می‌توانید این فایل را پرینت بگیرید و در کلاس‌های خود نصب کنید یا یک نسخه از آن را در اختیار هریک از دانش‌آموزان قرار بدهید. برای راحتی پرینت، می‌توانید نسخه سیاه و سفید فایل را دانلود کنید:

برای دریافت نسخه سیاه و سفید کلیک کنید.


 

لطفاً در انتشار این مطلب ما را همراهی کنید. شما می‌توانید لینک مطلب و یا فایل پیوست را برای معلم‌ها و تسهیلگرانی که می‌شناسید بفرستید.

ما در مدرسه بازتاب، مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای شما هستیم. لطفاً انتقادات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید. پیشاپیش از شما ممنونیم.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید