طرح درس «درباره سیل»

مناسب برای پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم


طرح درس «درباره سیل»، فرصتی برای معلم‌ها و دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا چگونگی وقوع سیل و نیز سالم‌ماندن در خلال آن را بررسی کنند. این هدف با فعالیت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان محقق خواهد شد.

برای دریافت طرح درس «درباره سیل» کلیک کنید.


در طراحی و آماده‌سازی این طرح درس بسیار کوشیدیم تا آن را مطابق با نیازهای کلاس‌های درس در مناطق مختلف کشور تهیه کنیم. با این حال از آنجایی که هر منطقه‌ی جغرافیایی در ایران شرایط به‌خصوصی دارد ممکن است ناچار شوید برای ارائه‌ی مطالب در کلاس، تغییراتی در آن اعمال کنید. از طرف دیگر هر معلمی از تفاوت دانش‌آموزانش در هر پایه به‌خوبی آگاه هست و بنابراین شما به عنوان معلم می‌توانید متناسب با کلاس و دانش‌آموزانتان اصلاحاتی در مطالب گردآوری‌شده ایجاد کنید. اگر برای پیاده‌کردن طرح درس در کلاستان و یا نحوه‌ی تسهیلگری به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید سوالاتتان را با ما در میان بگذارید. ما ظرف حداکثر یک هفته به شما پاسخ خواهیم داد.

اگر به منابع اینترنتی معرفی‌شده در این طرح درس دسترسی ندارید، از طریق راه‌های ارتباطی مدرسه بازتاب با ما تماس بگیرید تا فایل‌های مورد نیاز را برایتان بفرستیم.

لطفاً در انتشار این طرح درس ما را همراهی کنید. شما می توانید لینک مطلب و یا فایل پیوست را برای معلم‌ها و تسهیلگرانی که می‌شناسید (به‌خصوص کسانی که در نواحی سیل‌خیز فعالیت می‌کنند) بفرستید.

ما در مدرسه بازتاب، مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای شما هستیم.لطفاً انتقادات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید. پیشاپیش از شما ممنونیم.

نظر ۱

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید