خانه آن‌ها کجاست؟

این فعالیت در قالب دو کاربرگ برای دوره دوم ابتدایی و برای متوسطه اول و دوم طراحی و مناسب‌سازی شده‌است.

فعالیت «خانه آن‌ها کجاست» دانش آموزان را دعوت می‌کند نسبت به تجربه یک سال گذشته خود در فضای خانه و خانواده بازنگری کنند. در سال‌های اخیر دریافته‌ایم که برای زندگی در وضعیت فعلی، باید برای تغییر سریع فرم زندگی و برنامه‌های بلندمدت و چه بسا کوتاه‌مدت خود آماده باشیم. باید یاد بگیریم که چگونه با تغییرات لحظه‌ای شرایط زندگی همراه شویم. این فعالیت، در قالب کاربرگ، از دانش‌آموزان می‌خواهد رویکرد خود و نزدیکانشان در نسبت با کرونا در محیط خانه و نیز مهارت‌هایی که در این خصوص کسب‌ کرده‌اند را بسنجند. از خلال این ارزیابی آن‌ها فرصت یک گفت‌وگوی صمیمانه با اعضای خانواده را خواهند داشت و با تجربه‌ها و انتظارات یکدیگر و مسائلی که در این یک سال پشت سر گذاشته‌اند بیشتر آشنا می‌شوند. این فعالیت در قالب دو کاربرگ برای دوره دوم ابتدایی و برای متوسطه اول و دوم طراحی و مناسب‌سازی شده‌است. شما می‌توانید هریک را جداگانه دانلود کنید.

برای دریافت فعالیت مناسب پایه‌های چهارم تا ششم کلیک کنید.

برای دریافت فعالیت مناسب پایه هفتم و بالاتر کلیک کنید.


لطفاً در انتشار این مطلب ما را همراهی کنید. شما می‌توانید لینک مطلب و یا فایل پیوست را برای معلم‌ها و تسهیلگرانی که می‌شناسید بفرستید.

 

ما در مدرسه بازتاب، مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای شما هستیم. لطفاً انتقادات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید. پیشاپیش از شما ممنونیم.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید