‫اندیشیدن به پویانمایی «رالف اینترنت را خراب می‌کند»

رالف اینترنت را خراب می‌کندمناسب برای دوره ابتدایی – پویانمایی‌ها میانجی‌های شگفت‌انگیزی برای ورود به جهان کودکان و گفت‌‌وگو با آن‌ها هستند. اگر انتخاب درستی داشته باشیم، بچه‌ها با انگیزۀ زیادی تماشا می‌کنند و لذت می‌برند. وقتی تماشا به پایان می‌رسد، بهترین زمان برای آغاز گفت‌وگوست. بنابراین، بهترین راه این است که ابتدا پویانمایی را همراه بچه‌ها نگاه کنیم و سپس گفت‌وگو را آغاز کنیم. اگر در آموزش مجازی، چنین امکانی را ندارید، خوب است از بچه‌ها بخواهید دقیقاً پیش از شروع کلاس مجازی، فیلم را تماشا کنند تا بتوانند به محض پایان آن، وارد کلاس شده و گفت‌وگو را آغاز کنند.

پرسش‌هایی که در کاربرگ تهیه شده آمده‌اند، صرفاً پیشنهادهایی برای اندیشیدن به پویانمایی «رالف اینترنت را خراب می‌کند» هستند، آن‌ها را همچون نقشه راه نبینید و بگذارید بچه‌ها به گفت‌وگو شکل بدهند. قرار است اندیشیدنِ خودِ شما (به‌عنوان آموزگار یا تسهیلگر) به این پرسش‌ها، باعث افزایش آمادگی‌تان برای هدایت گفت‌وگو شود. کاربرگ‌ها را می‌توانید در ادامه دانلود کنید…

برای دریافت کاربرگ‌های تهیه شده کلیک کنید.


لطفاً در انتشار این مطلب ما را همراهی کنید. شما می‌توانید لینک مطلب و یا فایل پیوست را برای معلم‌ها و تسهیلگرانی که می‌شناسید بفرستید.

 

ما در مدرسه بازتاب، مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای شما هستیم. لطفاً انتقادات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید. پیشاپیش از شما ممنونیم.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید