تحلیل کودکان از اَشکال

طرح درس

تحلیل کودکان از اشکال

مناسب برای پایه‌های پیش‌دبستان تا دوم ابتدایی


زهرا لطفی، تسهیلگر فلسفه برای کودکان – طرح درس نوشته شده به شکل عملی با کودکان کار شده است. هدف این طرح درس آشنایی و تمرین اشکال با کودکان است. این طرح برای کودکان ۴ تا ۸ سال قابل استفاده است، به شرط آنکه میزان پیچیدگی اَشکال و در صورت نیاز سوالات، اندکی تغییر کند و متناسب با سن کودک در نظر گرفته شود. همچنین هر کدام از این مراحل نوشته شده را می‌توان در یک جلسه تمرین کرد.

برای دریافت فایل طرح درس «تحلیل کودکان از اَشکال» کلیک کنید.


در طراحی و آماده‌سازی این طرح درس بسیار کوشیدیم تا آن را مطابق با نیازهای کلاس‌های درس در مناطق مختلف کشور تهیه کنیم. با این حال از آنجایی که هر منطقه‌ی جغرافیایی در ایران شرایط به‌خصوصی دارد ممکن است ناچار شوید برای ارائه‌ی مطالب در کلاس، تغییراتی در آن اعمال کنید. از طرف دیگر هر معلمی از تفاوت دانش‌آموزانش در هر پایه به‌خوبی آگاه هست و بنابراین شما به عنوان معلم می‌توانید متناسب با کلاس و دانش‌آموزانتان اصلاحاتی در مطالب گردآوری‌شده ایجاد کنید. اگر برای پیاده‌کردن طرح درس در کلاستان و یا نحوه‌ی تسهیلگری به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید سوالاتتان را با ما در میان بگذارید. ما ظرف حداکثر یک هفته به شما پاسخ خواهیم داد.

لطفاً در انتشار این طرح درس ما را همراهی کنید. شما می توانید لینک مطلب و یا فایل پیوست را برای معلم‌ها و تسهیلگرانی که می‌شناسید بفرستید.

ما در مدرسه بازتاب، مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای شما هستیم.لطفاً انتقادات و پیشنهاداتتان را برای ما بنویسید. پیشاپیش از شما ممنونیم.

2 نظرات

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید