طرح درس «مصرف‌گرایی و تبلیغات»

مناسب برای پایه‌های هشتم، نهم و دهم


با اتمام سال تحصیلی احتمالا شما به ‌عنوان معلم یا تسلهیلگر زمان بیشتری برای بازبینی و بازنویسی محتوای آموزشی در کلاس درستان خواهید داشت. ما در مدرسه بازتاب تلاش خواهیم کرد تا به‌تدریج طرح‌درس‌های متنوعی را در قالب بسته‌های آموزشی به‌صورت رایگان در سایت منتشر کنیم. این دومین طرح درس ماست. فایل طرح درس نخست با موضوع «درباره سیل» را نیز می‌توانید اینجا (+) پیدا کنید. از شما پیشاپیش متشکریم که به ما در انتشار این طرح‌ درس‌ها کمک می‌کنید. منتظر و مشتاق بازخوردهایتان هستیم.

برای دریافت طرح درس «مصرف‌گرایی و تبلیغات» و تصاویر آن کلیک کنید.


طرح درس «مصرف‌گرایی و تبلیغات» برای معلم‌ها و دانش‌آموزانشان این امکان را فراهم می‌کند تا قدرت اثرگذاری تبلیغات در زندگی خود را بررسی کنند و به بحث گذارند. آن‌ها همچنین از طریق این طرح درس به نسبت میان تبلیغات و رواج مصرف‌گرایی می‌پردازند.

اگر به منابع اینترنتی معرفی‌شده در این طرح درس دسترسی ندارید، از طریق راه‌های ارتباطی مدرسه بازتاب با ما تماس بگیرید تا فایل‌های مورد نیاز را برایتان بفرستیم.

در طراحی و آماده‌سازی این طرح درس بسیار کوشیدیم تا آن را مطابق با نیازهای کلاس‌های درس در مناطق مختلف کشور تهیه کنیم. با این حال از آنجایی که هر منطقه‌ی جغرافیایی در ایران شرایط به‌خصوصی دارد ممکن است ناچار شوید برای ارائه‌ی مطالب در کلاس، تغییراتی در آن اعمال کنید.

هر معلمی از تفاوت دانش‌آموزانش در هر پایه به‌خوبی آگاه هست و بنابراین شما به عنوان معلم می‌توانید متناسب با کلاس و دانش‌آموزانتان اصلاحاتی در مطالب گردآوری‌شده ایجاد کنید. اگر برای پیاده‌کردن طرح درس در کلاستان و یا نحوه‌ی تسهیلگری به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید سوالاتتان را با ما در میان بگذارید. ما ظرف حداکثر یک هفته به شما پاسخ خواهیم داد.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید